Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Z radością ogłaszamy, że nasz partner Promethean  zostało partnerem Google for Education! Integrując swoje oprogramowanie ClassFlow z platformami edukacyjnymi Google oferuje narzędzia do współpracy, które zwiększają zaangażowanie uczniów. https://bit.ly/39AqEsO

Jesteś kreatywnym nauczycielem korzystającym z nowych technologii? Nie boisz się wyzwań? Zapraszamy do programu Ambasadorzy Promethean w Polsce. Co należy zrobić? Polubić naszą stronę Dotykalscy – monitor w klasie
https://www.facebook.com/dotykalscy/ i dołączyć do naszej grupowej społeczności https://www.facebook.com/groups/512272172758071/?source_id=110704070491794 tam dowiesz się jakie kryteria należy spełnić. Nie obawiaj się to nic trudnego.

Dobór odpowiedniego partnera dostarczającego technologie edukacyjne, aby osiągnąć lepsze wyniki to bardzo ważne rzecz. Promethean  od wielu lat dostarcza sprzęt jak i oprogramowanie, aby w ten sposób wspomóc nauczycieli i zachęcić uczniów do nauki.

Z przyjemnością informujemy, że seria ActivPanel Elements Series zdobyła nagrodę 2020 Tech & Learning Award of Excellence w kategorii Sprzęt. Dowiedz się więcej dlaczego Promethean jest stworzony dla nauczycieli, przez nauczycieli. https://bit.ly/395Lj7S

Raport Prometheana o stanie technologii w edukacji zebrał odpowiedzi zarówno nauczycieli, jak i administratorów, malując obraz obecnego stanu adopcji EdTech w szkołach, a także gdzie obie grupy widzą przyszły kierunek. Jedno jest jednak bardzo jasne: obie grupy widzą wartość EdTech w klasie. Zaangażowanie jest na szczycie listy. Sześćdziesiąt siedem procent administratorów określiło zdolność EdTech do zwiększenia zaangażowania jako priorytet, a 72% nauczycieli zauważyło, że znajomość technologii przez uczniów sprawiła, że ​​był to naturalny sposób na zwiększenie zaangażowania uczniów. Kto nie chciałby w klasie narzędzia, które zwiększa uwagę i interaktywność uczniów, a także zaangażowanie? 84% nauczycieli uważa, że ​​technologia jest tym narzędziem. Lęk przed przyjęciem technologii wydaje się słabnąć. Nauczyciele w przeważającej części zgłaszali wysoki komfort korzystania z technologii na różne sposoby, od współpracy poprzez spersonalizowane uczenie się do uczenia się opartego na projektach. Badania wskazują, że te trzy elementy, w tym współpraca, zindywidualizowane uczenie się i uczenie się oparte na projektach - są wszystkimi sposobami na uzyskanie akceptacji studentów oraz poprawę wyników uczniów. EdTech zapewnia naturalne sposoby współpracy uczniów, zarówno w klasie, jak i z innymi osobami spoza klasy i na całym świecie. Możliwe są teraz wartościowe połączenia, które kiedyś nie były łatwe do zrealizowania lub w ogóle możliwe przed pojawieniem się interaktywnych wyświetlaczy i oprogramowania w chmurze. Spersonalizowane uczenie się można łatwo osiągnąć dzięki dzisiejszej technologii. Ustalenia z raportu pokazują, że nauczyciele uważają, że technologia zapewnia uczniom więcej możliwości personalizacji uczenia się. Nauczyciele mogą bezproblemowo przechodzić od instrukcji przed lekcjami na interaktywnym panelu do pełnienia funkcji „przewodnika z boku”, gdy uczniowie kontynuują naukę we własnym czasie. Technologia, która kiedyś była dostępna tylko dla profesjonalistów i ekspertów, jest teraz bezpłatnie dostępna dla studentów za naciśnięciem jednego przycisku. Uczniowie mogą tworzyć profesjonalne cyfrowe projekty i artefakty, aby zademonstrować swoją wiedzę, a także mogą szybko dzielić się nią z autentyczną publicznością i zbierać opinie na temat ich treści w świecie rzeczywistym. Dzięki zwiększonemu zaangażowaniu towarzyszącemu korzystaniu z narzędzi EdTech, takich jak interaktywne wyświetlacze i oprogramowanie, uczniowie mogą posunąć się dalej i głębiej dzięki swojej nauce niż kiedykolwiek wcześniej.

Copyright © 2024 DOTYKALSCY - monitor w klasie