Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Raport Prometheana o stanie technologii w edukacji zebrał odpowiedzi zarówno nauczycieli, jak i administratorów, malując obraz obecnego stanu adopcji EdTech w szkołach, a także gdzie obie grupy widzą przyszły kierunek. Jedno jest jednak bardzo jasne: obie grupy widzą wartość EdTech w klasie. Zaangażowanie jest na szczycie listy. Sześćdziesiąt siedem procent administratorów określiło zdolność EdTech do zwiększenia zaangażowania jako priorytet, a 72% nauczycieli zauważyło, że znajomość technologii przez uczniów sprawiła, że ​​był to naturalny sposób na zwiększenie zaangażowania uczniów. Kto nie chciałby w klasie narzędzia, które zwiększa uwagę i interaktywność uczniów, a także zaangażowanie? 84% nauczycieli uważa, że ​​technologia jest tym narzędziem. Lęk przed przyjęciem technologii wydaje się słabnąć. Nauczyciele w przeważającej części zgłaszali wysoki komfort korzystania z technologii na różne sposoby, od współpracy poprzez spersonalizowane uczenie się do uczenia się opartego na projektach. Badania wskazują, że te trzy elementy, w tym współpraca, zindywidualizowane uczenie się i uczenie się oparte na projektach - są wszystkimi sposobami na uzyskanie akceptacji studentów oraz poprawę wyników uczniów. EdTech zapewnia naturalne sposoby współpracy uczniów, zarówno w klasie, jak i z innymi osobami spoza klasy i na całym świecie. Możliwe są teraz wartościowe połączenia, które kiedyś nie były łatwe do zrealizowania lub w ogóle możliwe przed pojawieniem się interaktywnych wyświetlaczy i oprogramowania w chmurze. Spersonalizowane uczenie się można łatwo osiągnąć dzięki dzisiejszej technologii. Ustalenia z raportu pokazują, że nauczyciele uważają, że technologia zapewnia uczniom więcej możliwości personalizacji uczenia się. Nauczyciele mogą bezproblemowo przechodzić od instrukcji przed lekcjami na interaktywnym panelu do pełnienia funkcji „przewodnika z boku”, gdy uczniowie kontynuują naukę we własnym czasie. Technologia, która kiedyś była dostępna tylko dla profesjonalistów i ekspertów, jest teraz bezpłatnie dostępna dla studentów za naciśnięciem jednego przycisku. Uczniowie mogą tworzyć profesjonalne cyfrowe projekty i artefakty, aby zademonstrować swoją wiedzę, a także mogą szybko dzielić się nią z autentyczną publicznością i zbierać opinie na temat ich treści w świecie rzeczywistym. Dzięki zwiększonemu zaangażowaniu towarzyszącemu korzystaniu z narzędzi EdTech, takich jak interaktywne wyświetlacze i oprogramowanie, uczniowie mogą posunąć się dalej i głębiej dzięki swojej nauce niż kiedykolwiek wcześniej.

Copyright © 2024 DOTYKALSCY - monitor w klasie